Wij zijn Robitex. Merkversterkers. Fans van sterke merken. Supporters van klanten. Het energieke team van Robitex heeft de ambitie om de merken van onze (inter)nationale klanten duurzaam sterker te maken. Doelgroepen verbinden aan je merk, missie of aan een moment.

Fans creëren. Favoriet zijn. Van medewerkers, klanten, leveranciers of relaties. Samen scoren. Met de punt vooruit spelen. In het speelveld van merkactivatie en originele geefmomenten, speelt Robitex graag op het hoogste niveau. Work hard, play hard, think smart. Elke dag beter worden. Daar krijgen wij energie van. Daar gaat ons hart sneller van kloppen. En waar krijg jij energie van?

We dagen klanten uit werk te maken van hun merk. Organisatiemerken, productmerken of werkgeversmerken. Hoe? Door de merkwaarde van onze klantenrelaties te activeren én originele geefmomenten richting hun doelgroepen te creëren. Samen van een merk, missie of moment een herinnering maken. Dat is het idee. Met pakkende merkdragers, passende merkbeleving en slimme merkportals. Originele geefmomenten creëren, faciliteren en regisseren. Maar vooral met persoonlijke aandacht, proactieve topspelers en een flinke dosis passie. Creatief prikkelen, full service ontzorgen, flexibel faciliteren en duurzame relaties bouwen. Denken, durven, doorpakken. Gewoon doen. De bal onder controle houden, scoren en dat alles met een vleugje humor.

Betrokken trendsetters, no-nonsense teamplayers en met het doel om samen 100% scoringskansen te creëren. Dat zit in ons Twentse karakter. Dat is voor ons topsport. Welkom in ons team van merkwaardige karakters.

www.robitex.nl

Case Trainbow

Op 1 juni 2024 kleurde Utrecht Pride de binnenstad van Utrecht met de jaarlijkse botenparade. Dit jaar hadden wij, Robitex, de eer om de t-shirts te verzorgen voor onze klant ProRail.

Deze t-shirts werden gedragen op de Trainbow-boot, het LHBTQIA+-netwerk van ProRail en NS, die een krachtige boodschap van inclusiviteit en saamhorigheid uitdroeg.

Case Zuivelhoeve EK-actie

Zuivelhoeve, een geliefd Nederlands merk bekend om zijn hoogwaardige zuivelproducten, heeft een bijzondere actie gelanceerd ter ere van het Europees Kampioenschap (EK).

In samenwerking met Robitex, introduceerde Zuivelhoeve een serie buckethats die een nostalgisch ontwerp uit 1988 nieuw leven inblaast. Dit ontwerp is speciaal gekozen om het legendarische jaar te herdenken waarin Nederland het EK won.

Case Twente Milieu

Robitex heeft voor Twente Milieu, een voorloper op het gebied van milieubewustzijn, een gaaf project mogen realiseren. Het hergebruiken van oude vlaggen voor de productie van prachtige nieuwe tassen, ondersteund door Oxious Talent Factory.

Deze unieke samenwerking staat niet alleen in het kader van duurzaamheid, maar heeft ook een diepgaande maatschappelijke impact.

Hoe mogen we jou helpen?

Robitex

T: 053 – 433 31 60
I: www.robitex.nl
E: info@robitex.nl

Adres

Josink Kolkweg 15
7545PR Enschede
Nederland