Zoals dat vaker gaat in het bedrijfsleven, is er sinds de oprichting in 1984 veel veranderd binnen Benito. Met als belangrijkste verandering dat de focus van ‘handel in relatiegeschenken’ is verschoven naar ‘klanten helpen hun doelen te bereiken met doordachte promotionele artikelen’. De corebusiness is niet meer alleen het inkopen, opslaan en verkopen van producten, maar ook het bedenken van creatieve concepten die, gecombineerd met slimme en bruikbare producten, doelen bereiken voor onze klanten. Wat ons door de jaren heen typeert? Dat is onze creativiteit, het zetten van het stapje extra voor onze klanten, het persoonlijke contact én het feit dat bij ons afspraak ook echt afspraak is.

Benito wijst de weg

De gelegenheid: TomTom heeft in 2022 een nieuw logo gelanceerd. Om aandacht te genereren voor dit nieuwe logo heeft TomTom de vraag aan Benito gesteld om hier verschillende promotionele producten voor te ontwikkelen.

Een geschenk pakket vanwege het 30-jarig jubileum

De gelegenheidBoehringer Ingelheim Animal Health ontwikkelt slimme en effectieve oplossingen voor degenen die dieren grootbrengen en verzorgen. Een groot deel van hun klantenbestand bestaat uit dierenartsen en het bedrijf wilde zijn 30-jarig jubileum gebruiken om die dierenartsen op een leuke manier te bedanken voor het vertrouwen.

Primera deelt successen dankzij promotionele artikelen van Benito

De gelegenheidPrimera kreeg een trofee uitgereikt omdat ze verkozen waren tot retailer van het jaar. Dit wilde het hoofdkantoor graag delen met hun vestigingen en diens klanten. Primera klopte bij Benito aan met de vraag: hoe kunnen we dit succes op een leuke en effectieve manier delen?

Adres

Villa Waterviolier 33
5146 AL Waalwijk
Nederland